Translate

viernes, enero 14, 2011

"UN WESTERN". LULU Ediciones

UN WESTERN

Autor: ISABEL LASO

Editorial: LULU Editorial. 2011. England – USA
Edición: 1ª Edición
ISBN: 978-1-4467-6940-9
Idioma: Español
Páginas: 551
Tapa Blanda 15.2 x 22.9
Sinopsis:
Drama histórico situado en un western idílico, que nos habla de la injusticia como detonante de la autoafirmación de un ser humano. La novela transcurre entre el Far West e Irlanda. Bajo el esquema aparentemente típico de un western, somos conducidos a través de una búsqueda personal que acaba recompensada con una bella historia de amor inesperada. El romance imposible al principio es un importante hilo conductor de los giros que a cada recodo va tomando la narración. Algo que la autora empezó a escribir como una película y acabó convirtiendo en novela.

6 comentarios:

Vicent Llémena i Jambet dijo...

He entrat al teu bloc per a dir-te que et faré una xicoteta sinopsi de la novel·la, jo sé que tens fusta d'escriptora, també com no de literata i d'artista del teatre, de ben segur no em decebrà, pel que has explicat a la sinopsi.

Una forta abraçada de Vicent i gràcies per enrecordar-te de mi Isabel.

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Isabel, passat pel meu bloc i veuràs l'article que he fet de la teua novel·la, tot i no haver-la llegit, pense que t'agradarà i farem una mica de camí cap a la seua lectura.

Un petó de Vicent.

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Com ja t'he dit al meu bloc estic molt content de que t'haja agradat, així uns amb uns altres ens sentim importants però no grans, grans ho som, però tots, tot i que gràcies perquè així ho cregues, som grans i tant amb tota la resta de la humanitat, la veritat és que m'he posat roig en veure la teua lloança, he, he, he... però això sí m'he sentit gran, de veres, en veure que he fet quelcom possitiu per tu.

Un petonàs de Vicent.

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Llegeix-te una altra vegada l'article perquè he posat ...transcorre des d'Irlanda al Far West... se m'havia oblidat que tractes el tema històric. Vinga fins arreveure i bona salut a tu, a tots els teus i al teu nadó, el nou llibre.

Una forta abraçada de Vicent.

Unknown dijo...

Rox. Rosana Martínez. Diu a Facebook:

Rox Martinez Cabezas

"A mi dire, a una de las mejores escritoras que hay que conocer, a mi incondicional amiga, a ella, a Isabel Laso toda la suerte del mundo que sé que la va a tener. No es fácil escribir y ella lo hace sencillo y apetecible. Suerte Miss Laso, suerte maestra ¡¡¡¡¡"

"Fabuloso Isabel Laso, fabuloso, por atrevida y por ponerte el mundo por montera ¡¡¡¡"

"Después de darme la espalda durante mucho tiempo, la vida me envió un regalo y puso en mi destino a Isabel Laso. Yo, que durante casi diez años, he vivido cada uno de sus personajes en carne viva con el alma, la mente, el cuerpo y corazón, les hemos dado vida y ha sido fascinante interpretarlos y más fascinante aún vivir la historia desde dentro, es lo que nos ha enseñado y la filosofía que nos ha implantado. Todos fascinantes. Por eso, sé que cuando se une pasión y buena escritura, sale maestría y atreverse con este tipo de género, sólo lo hacen los más grandes. Por Isabel Laso, por la dire, voy a ser muy egoísta por unos instantes, y quiero pedir con una fuerza titánica, que coseche todos los éxitos del mundo y que todos sepan y que conozcan a gran escala lo que otros muchos descubrimos hace tiempo, tu talento Sra. ESCRITORA."

19.01.11
http://www.facebook.com/profile.php?id=519033268

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Ostres! ostres! moltes, moltíssimes gràcies Isabel pel llibre el llegiré i ja et comentaré, en un parell de mesos faré i em compromet a fer-ho un nou article sobre el llibre al meu bloc, ha estat una sorpresa agradabilissima la de rebre per correu el teu llibre que com diu la Rosana Martínez ets una gran escriptora, ja sé i m'ho has dit que conté errades tipogràfiques i altres però tranquil·la que jo sé el que és passar un llibre a net, i de ben segur que t'ho perdonaran, jo ja t'ho perdone d'antuvi, perquè com tu has dit i ben dit a una de les teues dedicatòries que guardaré per sempre, ens coneixem perquè som dos escriptors i només els que escrivim sabem el difícil que pot arribar a enllestir un esborrany, però espere que l'endegues i pugues connotativament donar-te al món neta com tu eres i noble.

Una forta abraçada i un petonàs d'escriptor a escriptora.

Vicent. I gràcies per ésser ací Isabel.