Translate

miércoles, noviembre 17, 2010

Capsa de Trons

Vídeos d'espectacles KathArtics:



2 comentarios:

Vicent Llémena i Jambet dijo...

He vist els vídeos Isabel i com de revolada m'he quedat amb el segon el de making off, com en un somni no podia deixar de veure'l, m'he quedat hipnotitzat i després ha vingut a posar-me en el món menys dur el del Can-can, amb ell he fruit com si de veres jo estiguera al París de l'època.

Molts bons vídeos, m'han agradat, es veu que esteu fent una bona tasca des del Katharsis theatre, fent art des de tots els punts de mira, això és el veritable art.

Bé una forta abraçada de Vicent esperant-te a que faces quelcom escrit i puga llegir-lo i llegir-te.
Saps que la pàgina de relats està molt decaiguda, a mi ja pràcticament no em llegeixen i els comentaris són molt minsos, ja no renoven els últims comentats, en fi, que caldrà fer servir els blocs.

Bé Isabel un fort petonàs amistós de Vicent.

Vicent Llémena i Jambet dijo...

Isabel, com t'he dit l'he posat a RC, però només em deixen posar

Isabel Laso i el seu llibre

Han esborrat a la preeditació el nom del llibre, l'he tornat a posar i l'han tornat a esborrar. Bé, qui ho llegisca ja ho sabrà, de totes les maneres és una mica fer la competència, tot i que tu tens publicat allà. Però per favor no ho lleves eh, que de tant en tant m'agrada llegir-te. Vinga una abraçada i tranquil·la, no podem ficar-nos contra RC o fer-los la competència.