Translate

sábado, diciembre 08, 2012

A través del mirall ··································_La Butaca_

... A través del mirall dels vostres ulls, la màgia del teatre ens torna GRANS...

La major timidesa s'esvaeix i el dolor ja no ens pertany perquè de tots és.
I si la comèdia arriba serà perquè primer vostra ànima la mira...

Al vostre gust estem i no hi ha cap disgust que no pugui arreglar la màgica bareta de la paraula més concreta.

Si del teatre som i en el teatre estem això no ho canviarem. No podem.

Tribut inevitable ara que in meditatio profunda mi trobo

Ignorava jo que en una capsa pogués haver-hi tantes emocions guardades i guarides. Són les meves, compartides amb tanta i tota la gent implicada, que només per això aprecio i estimo. 
Ja ens hem donat tantes vegades les gràcies, i les abraçades en els silencis...Llargs, que ho diuen tot i més...I no acaven mai de parlar. No cal repetir-ho doncs...Hom ho sap! Tanmateix ha estat tot tan extrem, hem viscut tan al límit, que només puc permetre'm de dir: La impronta que el filòsof demanava, roman després de la seva petjada, fonda en pregonia de l'ànima, la llum de la seva làmpara no m'enlluerna i sí m'il·lumina el diví camí del dia a dia...I amb la cançó que m'acompanya, el meu cor salta com les meves cames.

KathArsis


2 comentarios:

Vicent Llémena i Jambet dijo...

El teatre és etern, imagina't que el cinema és també teatre, o l'escriptura, la novel·la i fins i tot l'assaig, mira, primerament l'art més antic de la Humanitat va ser la pintura i el teatre, perquè la gent vol escoltar històries, fer de tots els patiments, fer de tots la joia, i sentir o aprendre.
Jo us admire perquè podeu estar-vos dies i anys fent la mateixa cosa o coses diferents sense creure-vos els personatges tot i que els sentiu, i es nota en l'acció, el teatre és etern, com la vida, no es pot concebir l'Home sense ell.

Una abraçada a tu i a la família

Vicent

Unknown dijo...

Què bonic dit estimat amic Vicent! Bonic, sentit i certer. És així. L'estirpe dels Bards!
Una Gran Abraçada de tornada!!!
amb molt de carinyu!!!